בת"ת 'דיברות משה' לומדים קרובי משפחה של הנשיא ריבלין

    ארי וידר No Comments on בת"ת 'דיברות משה' לומדים קרובי משפחה של הנשיא ריבלין
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסערה בתחילת השבוע בעקבות פירסומים על כך שמוסדות חינוך חרדים הודיעו על סירובם לאפשר את ביקורו של נשיא המדינה רובי ריבלין, פורסם אמש (חמישי) כי נמצא תלמוד התורה שהסכים לארח את הנשיא ביום הראשון ללימודים. בניגוד לתדרוכים ממקורות המקורבים בבית הנשיא, פרשננו מני גירא-שורץ דיווח השבוע במהדורה המרכזית כי השר דרעי לא צפוי להשתתף בסיור.

    כאמור, נשיא המדינה רובי ריבלין צפוי לפתוח את יום הלימודים הראשון בת"ת 'דברות משה' בשכונת 'הר נוף' בירושלים, שם יבקר וייפגש עם התלמידים. המוסד מאופיין כמתאים למשפחות "מודרניות".

    לאתר 'קול חי' נודע כי הפניה לתלמוד התורה על מנת שתסכים לארח את הנשיא הגיעה מלשכתו של סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק החינוך החרדי צביקה כהן. אך כהן שנשאל על כך במהדורה המרכזית בקול-חי סירב להגיב וירד מהקו.

    הנהלת תלמוד התורה דברות משה נענתה לבקשה, ובת"ת מדגישים כי סדרי הלימוד לא צפויים להיפגע כתוצאה מביקורו של הנשיא. מפרטים בלעדיים שהגיעו ל'קול חי' עולה כי הנשיא צפוי להגיע רק בשעה 10, כשעה ומחצה אחר שכל מוסדות החינוך החלו בלימודים, ולסיים את ביקורו כבר בשעה 11, כשעה לפני סיום הלימודים – וזאת בשל החשש מפקקי תנועה ושיבוש סדר היום של תושבי שכונת הר-נוף, שבפתחה ממקומם תלמוד התורה.

    גורם בכיר בהנהלת הת"ת אמר לאתר 'קול חי': "הנשיא צפוי לבקר בשתי כיתות, ובשאר הכיתות הכל יתנהל כרגיל". הגורם הוסיף ואמר: "אנחנו לא רואים בעיה באירוח הנשיא למרות העידוד והאמירות שלו בעד הרפורמים. אנחנו לא חושבים שזה קשור". יצויין כי ב'דיברות משה' לומדים ילדים קרובי משפחה של הנשיא, כמו כן ילדיהם של העיתונאים רהב-מאיר.

    כזכור, בת"ת קהילות יעקב בירושלים ביטל את ביקורו של הנשיא וזאת ככל הנראה בשל התבטאויותיו מעוררות המחלוקת גם ביחסי דת ולאחר מכן נודע כי גם בעיר בני ברק בחרו לדחות ביקור של הנשיא במוסדות החינוך בשל "אילוצי לו"ז" כאשר ההערכה היא כי הנשיא הינו פרסונה נון גרטה בימים אלו בציבור החרדי.



    0 תגובות